Saturday, November 21, 2009

Ordeno meus cappuccinos muito seco. É o único tempo eu já uso a palavra Muito.

Não sei que qualquer frangos nomearam Louie mas sou certo existem.

Às vezes eu gosto de fingir que meninas bonitas gostam de mim.

Eu normalmente siento-me como esfregações de médico de uso em toda parte de modo que as pessoas me respeitem mas eu nunca realmente o faço.

Estou tão pesaroso se tomou o tempo de traduzir este e realmente teve que ler o que eu acabo de escrever.

In what year was it believed that humans migrated over the Bering Straights - 5,000 BC, 12,000 BC or 15,000 BC? Email your answer to Trapper@moosejaw.com for an auto-reply. Yesterday's answer was Rome.

Have a great Saturday.

Love the Madness.
Trapper
Moosejaw.com


Check out the supes cool Moosejaw photo wall below, or skip on over to the Moosejaw.com Photo Wall to learn more about the incredibly complicated and frustrating task of uploading your own Moosejaw pic. Just kidding, it's really easy to do, and we'll even give you a plethora of Rewards Points for doing so.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?