Monday, August 11, 2008

Espalhei vinho todo sobre me em jantar ontem à noite.

Alguém enviou um email uma queixa sobre uma observação diária que foi colocada no dia 25 de novembro de 2005.

Alguém que lê a observação diária enviada me pijama de Spiderman como um presente. Eu realmente não recebo-o mas penso se éramos receber alguém um presente que eu estaria rindo sobre escolher jamas de Spidy como o presente.

Isso é todo.

Thomas Jefferson’s face appears on what US currency? Today is an auto-reply day. In addition to the answer, today’s auto-reply will include three short quotes by people who may or may not have been short. Please email me at Trapper@moosejaw.com for this important auto-reply.

Yesterday’s answer was George Washington.

Have the best rest of Monday ever.

Love the madness.

Trapper
Moosejaw.com




This album
is powered by
Moosejaw.com
-Add to my blog


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?