Saturday, December 03, 2005

December 3, 2005

I like my coffee (technically a triple tall vanilla cappuccino – sorry about it) super piping hot. So hot that I can’t even drink it for about five minutes. This morning it wasn’t super hot. So, I told the person next to me (let’s call him Dan) that I was a little disappointed. Dan asked me why I wouldn’t just want to drink it now instead of waiting five minutes. I couldn’t really answer that but I was disappointed nonetheless. Vonnegut says ideas are badges.

Here is the same story translated into Portuguese jic.

Gosto de meu café (tecnicamente um cappuccino alto triplo de baunilha – pesaroso sobre ele) piping formidável quente. Tão quente que eu nem sequer posso beber para aproximadamente cinco minutos. Hoje de manhã não era formidável quente. Então, contei a pessoa ao lado de mim (deixe-nos chamá-lo Dan) que era um pequeno decepcionado. O Dan pediu-me por que eu não só quereria bebê-lo agora em vez de espera cinco minutos. Eu realmente não posso responder que mas fui decepcionado não obstante. O Vonnegut diz que idéias são distintivos.

What country consumes the most alcohol per capita? Not beer, alcohol. Not total, per capita. I don’t like pop tarts. I love pop tarts. Please email your answer to me at Trapper@moosejaw.com.

I am working in one of our shops today so it is a Saturday auto-reply day. Enjoy!

Yesterday’s answer was Mongolia.

Have the best Saturday of your life.

Love the madness.

Trapper
Moosejaw.com

Would you like Today's Remark e-mailed to you every morning? Click Here to Subscribe.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?